Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the breadcrumb-navxt domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/schoonheimwifientvbekabeling.nl/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Functie _load_textdomain_just_in_time werd verkeerd aangeroepen. Vertaling laden voor het superfine domein werd te vroeg geactiveerd. Dit is meestal een aanwijzing dat er wat code in de plugin of het thema te vroeg tegenkomt. Vertalingen moeten worden geladen bij de init actie of later. Lees Foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 6.7.0.) in /var/www/vhosts/schoonheimwifientvbekabeling.nl/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6114
Elke keer storing op je TV - Schoonheim Wifi en TV bekabeling

Elke keer storing op je TV


Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/vhosts/schoonheimwifientvbekabeling.nl/httpdocs/wp-content/themes/superfine/layout/page-titles/title-1.php on line 79

Elke keer storing op je TV

Elke keer storing op je TV? Heeft u last van blokken en/of strepen in uw beeldscherm, dan heeft u een te zwak signaal.

Als eerste wil je weten of het signaal verstoord je huis binnenkomt of dat het binnenshuis misgaat. Heb je meerdere tv’s in huis? Kijk dan of de storing op één of op alle tv’s in huis te zien is. Werkt één tv wel goed, dan komt het signaal goed je woning binnen en is er binnenshuis iets aan de hand.

In en om het huis zijn wij veel meer apparatuur gaan gebruiken; denk aan mobiele telefoons, draadloos internet (Wi-Fi) en bluetooth verbindingen. Al deze apparaten zenden uit en kunnen storing opleveren. Met een analoog signaal is dat doorgaans zichtbaar als ruis of strepen maar bij digitale tv ontvangst laat zich dat vertalen in blokjes of zelfs helemaal geen tv ontvangst. Meestal ligt dit aan de bekabeling in en rondom uw huis, maar er kunnen ook andere oorzaken zijn.

Vaak zijn kabels te dun waardoor u deze storingen ziet op uw TV. Het heeft dan geen zin om versterkers te plaatsen omdat deze de storing kan verergeren. Meestal is het beter om nieuwe bekabeling te leggen zodat u van deze problemen af bent.

Een goede kabel is te gemakshalve te herkennen aan de dikte (7mm of dikker) en de gebruikte afscherming. Een coax kabel is voorzien van een geleider in het midden met daaromheen een afscherming van gevlochten mantel al dan niet met een folie eromheen. Bij slechte kabels is het vlechtwerk net “gatenkaas” waardoor storing van buitenaf eenvoudig binnen kan dringen. Kabels met een dicht vlechtwerk en een metalen folie zijn daarom veel beter afschermt tegen storing van buitenaf.

Blokken of strepen gaan meestal ook samen met krakend geluid of hoge tonen. Als u meerdere TV’s thuis heeft zult u op een punt het signaal moeten verdelen (splitten),
dit kan nadelig werken op het signaal omdat je al snel heel wat signaal verliest.
Hiervoor heb je dan een kleine of grote huisversterker nodig.

Ervaart u bovenstaande problemen, neem dan gerust contact op. Zo kunnen we samen bespreken wat in uw situatie de beste oplossing is.

Elke keer storing op je TV

Waar kunnen we je bij helpen?

neem gerust contact met ons op